חדר האמבטיה בכל בית הוא המקום להירגעות, לכמה דקות של מנוחה בסוף היום, באמבטיה מפנקת או מתחת למים הזורמים. כמו שאר החדרים בבית גם חדר האמבטיה צריך לשקף את הסגנון האישי שלכם. לא חייבים להשקיע הון תועפות בעיצוב החדר, שלרוב מתבסס על גוונים נייטרלים. דווקא גוונים אלו מספקים דף חלק ונקי שעליו אפשר לבנות עיצוב בסגנון המועדף עליכם.
הוידאו של צמד בנות Leaf מציג עד כמה אישי ומיוחד יכול להיות חדר אמבטיה אחד, כשמעצבים אותו בשלושה סגנונות שונים.

 

 

 

 

אלו כמה טיפים שאפשר ללמוד מהוידאו שלפניכם:

 

* בחירת וילון אמבטיה שמתכתב עם הסגנון שבחרתם: בין אם מדובר בוילון אמבטיה בסגנון בוהו עם פרחים גדולים בצבעים שמחים, וילון פסים כחול לבן במראה ימי או וילון בדוגמה אלגנטית וגיאומטרית שמתאים לסטייל המתוחכם אך חובב הפשטות שלכם, תליית הוילון היא שדרוג מיידי של החלל.

* התאימו את הפריטים הקטנים לסגנון. צדפים ופריטי נוי בהשראת דגים וים, כלי אחסון לטואלטיקה בסגנון וינטאג'י או מראות בסגנון אלגנטי, כל אלו מתכתבים עם הסגנון העיצובי שבחרתם והופכים אותו לברור ומובן.

* ביחרו סט פריטי טואליטיקה שמתאים לסגנון. כלי הסניטריה והטואלט שלצד הכיור ועל מדפי האחסון יכולים להתאים לסגנון העיצובי. מכלי זכוכית צבעונית שהולכים מצויין עם עיצוב בוהו-שיק ועד לקופסאות אחסון בפסים עדינים של תכלת ולבן שמשתלבים נפלא עם הסגנון הנאוטיקלי-הימי.

* גם המגבות צריכות להתאים. הצע המגבות בחנויות המתמחות הוא עצום. בכל עונה יש קולקציות חדשות שמתכתבות עם הטרנדים החמים בעולם העיצוב. כדאי להשקיע בכמה מגבות מעוצבות שיתאימו לסגנון שבחרתם.

* תליית אחסון קטן לפריטי נוי. אחסון קטן כמו מדפיות וארוניות קטנות המתאימות לסגנון שבחרתם הוא גם פרקטי וגם מוסיף עניין. שלבו עץ חשוף, מתכות או זכוכית, לפי הסגנון שבחרתם.

 

כמו שמראה הוידאו הצבעוני והמשמח הזה, כל אחד מאיתנו יכול להפוך את חדר האמבטיה לחדר נעים, מעוצב ומפנק יותר באמצעות כמה פריטים שמתכתבים זה עם זה ומתאימים לסגנון האהוב עלינו.