העולם נחלק לשני חלקים – אלו שילכו למניפת הצבעים ויבחרו את הכי חזק, הכי צבעוני, הכי סוער ואלו שיסתפקו בגוונים מונוכרומטיים, עדינים, כמעט בלתי נראים. הויכוח לגבי הצבע הלבן, שהוא בדרך כלל הצבע המקדים לדילמה הזו, סוער לא פחות. מצד אחד, מדובר בצבע שגרתי, הנפוץ ביותר על קירות ביתנו – מה שיכול להפוך אותו מיד למשעמם. מצד שני, הוא בעל יתרונות רבים כל כך.

אני מאמינה שבכל בית אפשר לשלב קצת מכאן וקצת מכאן, אבל הפעם אעמוד לזכותו של הלבן. מהם היתרונות הגדולים של קירות לבנים ואיך הם משדרגים כל חלל? התשובות לפניכם.

מתאים לכל סגנון

קיר לבן הוא למעשה דף חלק. הוא הבסיס הכי נקי וטהור לכל סגנון עיצובי. בין אם אתם הולכים לתלות עליו שטיח אתני או לעטר אותו בצילומים אורבניים בשחור לבן, לתלות עליו מדפי ספרים צבעוניים או להציב עליו מזנון מיושן בסגנון עתיק. זהו הבסיס הנכון ביותר לכל סגנון עיצובי שאתם מכניסים הביתה והוא מספק לכם תמיד דף חלק שמוכן לשינויים.

 
 

 

מאפשר לכם לשחק עם צבע

בגלל הנייטרליות שלו, הצבע הלבן הוא חבר מושלם של כל כך הרבה גוונים וצבעים. החדר החדש שתעצבו עוד יעבור שינויים. ייכנסו אליו פריטים בצבעים שונים, אתם תחליטו החלטות עיצוביות ואז תשנו אותן – מבחירת ריהוט ועד שינוי הטקסטיל בחדר. בכל הזמן הזה הלבן מאפשר לכם להתנסות, לשנות, לעדכן ולחדש, בלי שום מגבלות.

 

אידיאלי להצגת יצירות אמנות ותמונות

כולנו אוהבים להכניס לחדר יצירות אמנות או תמונות שמייצגות את הסגנון העיצובי ואת הטעם האישי שלנו. קירות לבנים הם הרקע המושלם להצגת יצירות אמנות, תמונות משפחתיות או כל קישוט קיר אחר. הם לא מגבילים אתכם בבחירת התמונות, בצבעים או בגודל התמונות והם מושלמים כשרוצים להציג על קיר אחד הרבה תמונות או ציורים.

 




מעניק תחושת מרחב

הצבע הלבן מעניק לנו תחושת מרחב, גם כאשר מדובר בחדר קטן יחסית. צבעים כהים יהפכו חדר קטן לקטן וסגור עוד יותר בעוד לבן יגרום לאשלייה של מרחב. גם בחדרים גדולים בהם אנחנו נוטים להציב רהיטים רבים או שהם משמשים לכמה פונקציות בתוך הבית (למשל סלון עם מטבח פתוח ופינת אוכל) הלבן יוצר תחושת מרחב ומאפשר לכם "להעמיס" על החדר רהיטים ופרטי נוי מבלי שתרגישו חנוקים.

 
 

מראה קלאסי ונקי

לא משנה באיזה סגנון עיצובי בחרתם, הצבע הלבן הוא צבע קלאסי ונקי. הוא מאפשר לכם להכניס לחדר מגוון רחב של רהיטים, פריטי נוי, פריטי טקסטיל או כל פריט אחר ועדיין לשמור על מראה נקי מאד.

 

מתאים לסגנון מינימליסטי ולחדר עמוס

הצבע הלבן מתאים לחדרים עמוסים בפריטים ולחדרים מינימליסטים כאחד. בשני המקרים הוא נותן כבוד לפריטים בחדר, יוצר תחושה של אור ומרחב ומשתלב לצד דוגמאות וצבעים נוספים.

 

חדרים לבנים הם חדרים ורסטילים, נקיים, מוארים ומרווחים. גם אם אתם לא אוהבים לבחור באופציה הרגועה של קירות לבנים, הם ללא ספק נקודת מוצא טובה לעיצוב כל חדר.