זה צבע ששולח אותנו ישר אל החוף הפסטורלי והקסום שבו אנחנו חולמים לבלות חופשה מפנקת, לגונות בטורקיז, בין ירוק ובין כחול, רגוע ושקט אבל לא מתמסר. זהו צבע שמשתלט ותופס את מקומו, הוא משתלב נהדר עם צבעים כמו קוראל, כתום וצהוב והוא שומר על מקומו כאחד הצבעים הטרנדיים בשנים האחרונות בעולם העיצוב.

חדרי השינה האלו גרמו לי לרצות לעזוב הכל, להיכנס ולסגור אחרי את הדלת, לקרוס על המיטה הרכה ופשוט לחלום…נכון, על הלגונה הפרטית שלי.

  1. השידוך המושלם בין טורקיז וצהוב

אחד הצבעים שהכי מתחברים לטורקיז הוא צהוב. בחדר הזה הוא בא לידי ביטוי בנישות האחסון המעוצבות שבגב המיטה הגדולה. כיסוי הטורקיז שמונח על המיטה מחמיא כל כך לגווני הצהוב ולהפך.

 

 

השילוב המושלם בין טורקיז לצהוב

 

  1. גווני טורקיז ותכלת הופכים מיטה פשוטה למפתה

מיטה לבנה פשוטה עם גב מרופד סטנדרטי הופכת למיטה שמזכירה לנו את הלגונה הכחולה. כאן טורקיז ותכלת משתלבים יחד ומחמיאים ללבן שמסביב.

מיטה בטורקיז

 

  1. בזכות קיר טורקיז נקי נוצר מראה מודרני מאד

מי שאוהב מינימליזם, קווים ישרים ופחות פריטים וטקסטורות ימצא את חדר השינה הזה כהשראה. זוהי הדרך הנכונה להכניס צבע לחלל מודרני.

קירות בצבע טורקיז בחדר השינה

 

  1. נגיעות טורקיז על עץ ממוחזר

מי שרוצה לשמור על חדר נייטרלי יחסית ולהציג את חיבתו לטורקיז בנגיעות קטנות יכול לקחת דוגמה מהחדר הזה, בו עץ ממוחזר שנצבע ב"טעות" בטורקיז משתלב נהדר עם פריטי העץ הנוספים והמיטה הגדולה והנקייה.

 
 
 
  1. מערבבים גווני טורקיז לתוצאה אלגנטית ואמיצה

יש טורקיז בהיר ויש טורקיז חזק ובוהק, יש רמיזות שבאות בפריטי טקסטיל ויש מייקאובר מושלם לריהוט עתיק אשר נותן לו מראה מעט יותר עדכני. חדר שינה לאוהבי טורקיז מושבעים ואמיצים במיוחד.

 

  1. חובבי צבעוניות חזקה ימצאו כאן שידוך מושלם בין טורקיז לאדום

טורקיז אוהב אדום ואדום אוהב אותו בחזרה. החדר הזה מדגים את השידוך בין שני הגוונים האלו, שמעניק אווירה מיסטית ובוהמיינית, שמקבלת חיזוק דרך יצירות האמנות המיוחדות והטקסטיל על המיטה.

 

  1. יחידת אחסון בטורקיז הופכת את החדר ממשעמם למהמם

לפעמים כל מה שצריך הוא טוויסט עיצובי אמיץ. שידת המגרות הזו הופכת את החדר הפשוט הזה ליפיפה בזכות שימוש בגוון טורקיז חזק ובוהק.

 

  1. אווירה של חוף הים בתוך חדר השינה

טורקיז כאמור מזכיר לנו חופי ים מושלמים ולגונות צלולות. חדר השינה המודרני הזה מלא באור שמגיע מבחוץ ומחמיא לקיר הטורקיז העדין ולגווני הטורקיז שבכיסוי המיטה. לא צריך יותר מזה.

תהנו